loading

 

Poste Italiane składa zamówienie na 1744 egzemplarzy w pełni elektrycznej Corsy‑e do swojej bezemisyjnej floty 

 

Rüsselsheim. Firma Opel poinformowała dziś o przyjęciu zamówienia na 1744 nowe, w pełni elektryczne samochody Corsa‑e od Poste Italiane, czyli włoskiej poczty. Dostawy pojazdów elektrycznych z zasilaniem akumulatorowym (BEV) rozpoczną się przed końcem bieżącego roku. Celem jest znaczna redukcja emisji CO2. Opel Corsa-e został wybrany w przetargu publicznym rozpisanym wśród czołowych producentów samochodów.

Corsa‑e, o zasięgu 337 kilometrów według cyklu WLTP[1], jest samochodem, z którego można swobodnie korzystać na co dzień. Naładowanie akumulatora do 80 procent całkowitej pojemności 50 kWh zajmuje 30 minut. W pełni elektryczny Opel Corsa-e jest przystosowany do wszystkich opcji ładowania — z ładowarki naściennej, szybkiej ładowarki lub nawet z domowego gniazdka elektrycznego. Sprawność akumulatora jest objęta gwarancją marki Opel przez osiem lat lub 160 000 kilometrów.

Opel Corsa‑e — zdobywca tytułu „Złotej Kierownicy 2020” — jest wyposażony w technologie i systemy wspomagające kierowcę spotykane częściej w wyższych segmentach rynku. Jednym z przykładów są adaptacyjne, nieoślepiające matrycowe reflektory IntelliLux LED®, które firma Opel po raz pierwszy oferuje w segmencie małych samochodów.

Corsa‑e oferuje również liczne systemy wspomagania kierowcy, w tym układ utrzymania na pasie ruchu, który łagodnie skoryguje tor jazdy, w momencie kiedy wbrew intencjom kierowcy samochód przekroczy linie oznakowania poziomego. Przy włączonym aktywnym asystencie jazdy samochód jest utrzymywany pośrodku pasa ruchu.

Kolejnym przykładem zaawansowanych systemów dostępnych w Corsie-e jest adaptacyjny tempomat, wykorzystujący radar i kamerę do utrzymywania bezpiecznego dostępu od pojazdu poprzedzającego. System oferuje także dodatkową funkcję hamowania do całkowitego zatrzymania i podążania w ślad za pojazdem poprzedzającym, ułatwiając jazdę w korku ulicznym. Ponadto w Corsie-e dostępny jest również system monitorowania martwego pola oraz szereg asystentów parkowania.

 

Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

 

[1] Zasięg ustalono zgodnie z procedurą testową WLTP (rozporządzenie (WE) nr 715/2007, rozporządzenie (UE) nr 2017/1151). Rzeczywisty zasięg może się różnić w zależności od codziennych warunków i czynników takich jak indywidualny styl jazdy, charakterystyka trasy, temperatura zewnętrzna, a także korzystanie z ogrzewania i klimatyzacji oraz funkcji wstępnego rozgrzewania lub schładzania wnętrza na postoju.

Do góry