loading
  • Nowy przedstawiciel rodziny Opel X: Opel Grandland X dołącza do modeli MOKKA X i Crossland X

Rüsselsheim. Nowy Opel Grandland X jest nieco większym bratem modelu Crossland X. Obydwa zupełnie nowe crossovery (CUV) zostaną wprowadzone na rynek w 2017 roku. Każdy z nich łączy wizualną atrakcyjność samochodu sportowo-użytkowego (SUV) z wysoką dynamiką jazdy. Grandland X doskonale pasuje do współczesnego aktywnego stylu życia, oferując terenową sylwetkę, wysoką pozycję za kierownicą, doskonałą widoczność, łatwe wsiadanie i wysiadanie oraz dużo miejsca na bagaż. Stylistyka samochodu to przemyślane połączenie solidności i elegancji, natomiast rozwiązania zastosowane we wnętrzu nie tylko zapewniają wysoki komfort jazdy, ale są też niezwykle funkcjonalne. Grandland X powiększa szeroką gamę modeli Opla w szczególnie popularnej klasie kompaktowej, dołączając do fanstastycznej Astry - Samochodu Roku 2016 - oraz wprowadzonej niedawno na rynek, nowej generacji siedmiomiejscowej Zafiry.

„Nazwa Opel Grandland X odwołuje się do przygody i potrzeby odkrywania tego, co dotąd nieznane, zarówno w mieście, jak i na nieutwardzonych szlakach. Nasz nowy crossover prezentuje się fantastycznie i pomoże zainteresować naszą marką nowych klientów” - powiedziała Tina Müller, dyrektor marketingu w firmie Opel.

Grandland X jest częścią intensywnej ofensywy modelowej Opla, w ramach której w latach 2016-2020 firma wprowadzi na rynek 29 nowych modeli. Nowy CUV wejdzie na dynamicznie rozwijający się rynek: w ciągu 10 lat udział samochodów sportowo-użytkowych i crossoverów wśród nowych pojazdów sprzedawanych w Europie zwiększy się z 7 (w 2007r.) do 20 procent (w 2017 r.). Opel Crossland X i Opel Grandland X przyczynią się do dalszej popularyzacji tego segmentu.

Opel Crossland X jako przedstawiciel segmentu B pojawi się na rynku w pierwszej połowie 2017 roku. Jest to segment, w którym kompaktowy SUV Opel Mokka znalazł już ponad 600 000 nabywców. Opel Grandland X, który zadebiutuje na rynku jesienią 2017 roku, plasuje się o segment wyżej od swoich mniejszych krewniaków - w Europie, gdzie co piąty nowo sprzedawany samochód należy do klasy kompaktowej.

Do góry