loading
  • Nadzwyczajne umiejętności: F2Freestylers zaskakują mistrzów z Dortmundu
  • Zabawny klip: Movano, Vivaro i Combo w roli nieustępliwych partnerów podczas treningu
  • Początek serii: kolejne nagrania wideo pojawią się w mediach społecznościowych

Rüsselsheim. Mats Hummels celuje, strzela i...trafia w poprzeczkę. Piłka odbija się i ląduje prosto na dachu Opla Movano zaparkowanego za bramką. I to ma być reklama producenta samochodów? Tak, bo zrobienie tradycyjnej reklamy to żadne wyzwanie. W nowym hicie Opla podbijającym media społecznościowe gwiazdami są co prawda sportowcy, jednak na pierwszy plan wysuwają się nie tylko gwiazdy Borussii Dortmund, partnerskiego klubu Opla. Beztroskie kopanie piłki przeradza się po chwili w ekscytujący pojedynek z „bohaterami na co dzień”, czyli z modelami Movano, Vivaro i Combo oraz ich kierowcami. Mistrzowie Borussii Dortmund są zdumieni piłkarskimi umiejętnościami rzekomych budowlańców i rzemieślników.

Fachowcy okazują się być zespołem F2Freestylers, który tworzą prawdopodobnie najsłynniejsi freestylerzy piłkarscy na świecie. Ich umiejętności podziwia wirtualna społeczność ze wszystkich kontynentów. Popisy duetu można zobaczyć także w klipie Opla. Drybling, akrobatyczne ruchy i celne strzały przepuszczające piłkę przez vany zrobiły duże wrażenie na widzach. Nagranie niedawno pojawiło się w oficjalnym kanale mediów społecznościowych klubu Borussia Dortmund i zostało obejrzane ponad 5,3 mln razy i polubione 193 000 razy w mniej niż 2 dni.

„Umieszczane w mediach społecznościowych nagrania wideo, których tematyka osnuta jest na przykład wokół partnerstwa z klubami piłkarskimi, sportów motorowych czy też innych okazji, stanowią nowy filar komunikacji marki Opel. Wzmacniają one emocjonalną lojalność wobec marki i ukazują Opla w zaskakujący, niekonwencjonalny sposób. To właśnie jest nasza siła” — powiedziała Tina Müller, dyrektor Opla ds. marketingu.

Koncepcja zapoczątkowana w kampanii „Umparken im Kopf” (niem. „zmiana nastawienia”) jest realizowana w nowym klipie internetowym, który ukazuje zaskakujące oblicze Opla. To samo dotyczy przedstawionych  pojazdów marki. W nagraniu wideo #bohaterowienacodzien trio lekkich samochodów dostawczych Opla zachwyca zaletami marki, takimi jak trwałość, niezawodność i wszechstronność. Ponadto klip udowadnia,  że modele Movano, Vivaro i Combo dają sposobność do świetnej zabawy. Wystarczy złożyć tylną kanapę i otworzyć tylne drzwi, by F2Freestylers mogli wykorzystać samochody do doskonalenia swoich sztuczek. Śmiały klip Opla jest dostępny w mediach społecznościowych Borussii Dortmund i Opla, na Facebooku, YouTube i pod hasłem #bohaterowienacodzien.

Do góry