loading
  • Wydajny napęd: Grandland X będzie pierwszą hybrydą plug‑in marki Opel
  • Stoisko Opla otwarte: konferencja prasowa z udziałem szefa marki Opel, Michaela Lohschellera oraz dyrektora generalnego PSA, Carlosa Tavaresa

Rüsselsheim/Frankfurt. Michael Lohscheller, dyrektor generalny firmy Opel, podczas konferencji prasowej oficjalnie otworzył dziś stoisko Opla (D09 w Hali 8.0) na 67. Międzynarodowym Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie (czynnym codziennie do 24 września). W obecności 300 dziennikarzy oraz dyrektora generalnego Grupe PSA, Carlosa Tavaresa, szef firmy Opel przedstawił trzy światowe premiery. Producent z Rüsselsheim przymierza się do tego, aby szturmem podbić błyskawicznie rozwijający się rynek samochodów sportowo-użytkowych dzięki kompaktowemu modelowi Grandland X. Michael Lohscheller zapowiedział również, że nowość rynkowa wkrótce będzie dostępna z flagowym silnikiem Diesla i ośmiobiegową przekładnią automatyczną. Ponadto Grandland X będzie pierwszym Oplem oferowanym jako hybryda typu plug‑in.

„Nasz nowy model Grandland X w wersji hybrydowej typu plug-in jest kolejnym znaczącym przykładem możliwości, jakie stwarza nam członkostwo w grupie PSA” – powiedział podczas konferencji Lohscheller. „To jest droga, którą będziemy konsekwentnie podążać.”

Ważne miejsce na stoisku zajmuje także nowa flagowa wersja Opla Insignii. Dynamiczna odmiana GSi nawiązuje do długiej tradycji sportowych limuzyn Opla w specjalnej wersji, natomiast Country Tourer z napędem na wszystkie koła to propozycja dla poszukiwaczy przygód.

„Trzy światowe premiery są kontynuacją największej ofensywy modelowej w historii firmy Opel. W tym roku wprowadziliśmy do naszej oferty ważne nowości, w tym elektrycznego mistrza zasięgu Amperę-e, crossovera Crosslanda X, rekreacyjnego Vivaro Life oraz sportowo-użytkowego Grandlanda X” — wyjaśnił Michael Lohscheller we Frankfurcie. „Jesteśmy dumni z przynależności do Groupe PSA. Razem stworzymy europejskiego czempiona. Będziemy do tego dążyć, nadal udostępniając niemiecką technologię jak największej grupie klientów, zgodnie z hasłem marki, które brzmi: „Przyszłość należy do wszystkich”.

Konferencję prasową można obejrzeć tutaj, a także na Facebooku i YouTube. Materiały wideo z najważniejszymi komunikatami będą również publikowane na Twitterze z tagiem @OpelNewsroom.

Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli oraz usług może ulec zmianie. Niektóre elementy wyposażenia oraz usługi mogą być dostępne tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.